Jaké změny mohu provést na dálku a kvůli kterým musím přijít osobně?

Prakticky není potřeba k žádné změně osobní návštěva klientského centra. Po telefonu nebo prostřednictvím internetové aplikace DOMY ONLINE může vlastník v průběhu roku upravit zálohy na služby, upřesnit počet osob užívajících bytovou jednotku. Pouze při změně vlastníka, pokud nemůžete navštívit správce osobně,  je třeba zaslat doklady potřebné pro převod jednotky ( viz. doklady potřebné při změně vlastníka) spolu s  vyplněným formulářem na stěhování. Ten Vám na požádání zašleme e-mailem, poštou nebo si jej můžete stáhnout zde.

Kontakt

SPRÁVA NEMOVITOSTÍ
info@plzenskyservis.cz

Klientské centrum Částkova 45, Plzeň
castkova@plzenskyservis.cz
+420 377 457 435
+420 377 241 640

Klientské centrum Klatovská tř. 104, Plzeň
klatovska@plzenskyservis.cz
+420 377 541 690
+420 377 541 691

REALITNÍ KANCELÁŘ
+420 725 728 728
reality@plzenskyservis.cz

ÚKLID
+420 603 434 279
info@servisprodum.eu


Jsme přidružený člen asociace na rozúčtování tepla a vody.

Klatovská +420 377 541 690
Částkova +420 377 241 640
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.