Facility management

Zajišťujeme komplexní správu komerčních objektů. Budete mít jednoho partnera, který převezme odpovědnost za všechny služby ve Vašem objektu. Cílem je poskytnout odbornou a pružnou službu, založenou na týmové spolupráci několika profesí v oblasti správy budov, která bude sloužit jak k Vaší spokojenosti, tak i spokojenosti nájemníků.

Díky naší realitní kanceláři vhodně propojíme informovanost mezi vlastníkem nemovitosti, správou objektu a realitami. Jsme tak schopni pružně reagovat při obsazování uvolněných prostor. Pro bližší informace a cenovou nabídku nás prosím kontaktujte.

Vzdálená správa

Poskytujeme správu nemovitosti i pro společenství vlastníků, která jsou mimo region Plzeň a blízké okolí. V rámci vzdálené správy zajistíme:

  • kompletní ekonomické činnosti
  • v omezené variantě provozně technické činnosti včetně sledování termínů revizí a servisních prohlídek
Stáhnout nabídku v pdf

Vzdálená správa

Vzdálená správa zahrnuje tyto činnosti:

Ekonomické služby

  • Vedení podvojného účetnictví v souladu s platnou legislativou vč. mzdové agendy
  • Evidence vlastníků
  • Sledování dlužníků společenství, upomínání a příprava podkladů pro vymáhání dluhu
  • Příprava podkladů nutných pro získání dotačních titulů
  • Příprava podkladů pro získání úvěru
  • Komunikace s příslušným finančním úřadem, podání daňového přiznání
  • Roční vyúčtování služeb v souladu s platnou legislativou
  • Pravidelný návrh výše záloh v závislosti na výsledku vyúčtování a zohlednění zvýšení cen služeb
  • Poskytování informací o platné legislativě

Provozní a technické služby

  • Sledování platnosti revizí a následné zajištění jejich odborného provedení
  • Zajištění nabídek pojištění a zprostředkování uzavření nejvhodnějšího pojištění
  • Spolupráce při likvidaci pojistných událostí
  • Informační internetový portál pro klienty DOMY-ONLINE
  • Příprava podkladů pro konání shromáždění
  • Příprava podkladů pro zápis změn v rejstříku společenství
  • Zprostředkování uzavření dodavatelských smluv vč. projednání změn

116 Kč

bez DPH / měsíc

Flat servis

Stali jste se vlastníky bytové jednotky a nemáte čas nebo nechcete se o ní starat? Služba flat servis je správa jedné bytové jednotky.

Co budeme dělat my?

  • Osvobodíme vás od kontaktu s nájemcem
  • Vyhledáme vhodného nájemce
  • Garantujeme neplacení provize při předčasné změně nájemce
  • Připravíme uzavření nájemní smlouvy s nájemcem
  • Zajistíme výběr pravidelných plateb nájmu a služeb
  • Zajistíme předání a převzetí bytové jednotky a zajistíme převod energií a služeb
  • Provedeme vyúčtování služeb nájemci

 

Co budete dělat vy?

Vy si budete bez starostí užívat zisk z nájemného.

Cena služby (200Kč + 4% nájmu bez DPH21%).
Provize za obsazení bytu (1 měsíční nájem+ garance 6 měsíců)

Odhadné vyúčtování služeb

Pronajímáte bytovou jednotku a změnil se vám nájemce v průběhu roku? Nečekejte na roční vyúčtování domu.

Nabízíme zpracování odhadného vyúčtování služeb pro okamžité vypořádání.

S nájemcem se tak můžete rozloučit kdykoliv během roku bez obav, že opustí byt bez konečného vypořádání. Je třeba počítat s tím, že se jedná o přibližné vyúčtování. Pokud máte měřené základní služby (studená a teplá voda) a znáte náklady předchozího roku, lze stanovit konečný náklad vysokou přesností.

Cena služby: 500Kč + DPH (21%) = 605Kč

Vyúčtování služeb

Provádíme jednorázové zpracování účetní závěrky a vyúčtování služeb.

Služba je vhodná pro společenství vlastníků a domy, kde výbor nebo majitel domu zajišťuje správu domu v průběhu roku sám.

Lze využít také pokud uvažujete o svěření domu do správy, ale chtěli byste naše služby bez dalšího závazku vyzkoušet.

Výhoda služby

Budete mít jistotu, že jste uzavřeli rok pod odborným dohledem.
Pro bližší informace a cenovou nabídku nás prosím kontaktujte.

Rádi pomůžeme na našich klientských centrech.

Zobrazit kontakty

Potřebujete více informací?
Najdete je zde.

Všechny rady a informace

Nenašli jste odpověď?
Napište nám do chatu.

14000

domácností

500

bytových domů

5

úředních dní v týdnu

3

klientská centra

20 let

tradice
  • Obdrželi jsme výroční zprávu za rok 2013. Chci poděkovat Plzeňskému servisu za design, úroveň, přehlednost, stručnost. Je to obrovský rozdíl oproti vyúčtování, které jsme dostávali od minulého správce...Dále je velmi pěkná aplikace Domy – online. Pro každého vlastníka přehledné informace o jeho bytě, domě. Preferuji moderní komunikaci. Super! Jen tak dále!
    Vladimír, předseda SVJ
  • Musím vám poděkovat a zároveň pochválit za váš web. Je přehledný a užitečný.
    Havlíčková, předsedkyně SVJ
  • Velmi jsme uvítali pomoc při pořádání výročního shromáždění vlastníků. Správce zajistil pronájem jednacího sálu, pozvánky, zápis ze shromáždění a zápis změn do obchodního rejstříku. Na shromáždění byl také přítomen zástupce správce.
    Monika, výbor SVJ
  • jako předsedkyni výboru společenství vlastníků mě zajímají pohledávky ve společenství (dlužníci). Proto vítám každoroční návrh záloh, který Plzeňský servis předkládá výboru ke schválení. Navyšuje (i snižuje) zálohy dle skutečné spotřeby jednotlivých bytů a zohledňuje změny cen energií. Snížili se nám tak nedoplatky jednotlivých vlastníků z vyúčtování služeb a tím následně i dlužníci do společenství.
    Martina

Kontakt

SPRÁVA NEMOVITOSTÍ
info@plzenskyservis.cz

Klientské centrum Částkova 45, Plzeň
castkova@plzenskyservis.cz
+420 377 457 435
+420 377 241 640

Klientské centrum Klatovská tř. 104, Plzeň
klatovska@plzenskyservis.cz
+420 377 541 690
+420 377 541 691

REALITNÍ KANCELÁŘ
+420 725 728 728
reality@plzenskyservis.cz

ÚKLID
+420 603 434 279
info@servisprodum.eu


Jsme přidružený člen asociace na rozúčtování tepla a vody.

Klatovská +420 377 541 690
Částkova +420 377 241 640
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.